eleonorahorses

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av eleonora lindahl - 10 januari 2014 20:33

Sitter framför datorn och lyssnar på musik på spotify. Ska sen se på film dubbelliv heter filmen. Är jätte trött men musik piggar upp mig.

Av eleonora lindahl - 10 januari 2014 14:35

Hej, är en 13 åring tjej. som lever med adhd vanligt att vissa har det. rider på gömmargården. mina favorit hästar är glimra dottie och martin. får inte ennu rida på stora hästar. :( men jag kom först från skogås åkte varannan helg till mamma. när jag var ungefär 4 år gammal tillsammans med min bror. sen flyttade jag och min bror och min pappa till älvsjö där hittade vi en lägenhet tills 2009. sen fick jag en lillebror som heter gustaw år 2009. samtidigt flyttade vi till segeltorp där hittade vi ett radhus där alla kunde ha ett eget rum. dessutom ville jag börja rida så jag tjatade på pappa att jag vill rida igen så vi bästemde oss att jag börja rida på gömmargården eftersom det ligger när och jag kan ta mig ditt själv först körde pappa mig ditt så jag kunde bli van. sen blev jag självständigare jag gör saker själv utan att behöva få hjälp. jag red tidigare på grödinge och sundby därefter eller eftersom det ligger så långt så årkade inte min mamma och pappa köra mig ditt men jag ville sluta och rida. men jag kan ändra mig väldigt fort även om jag bästemmer för mig att göra nått så gör jag det färdigt. när det gäller ridning så är jag väldigt fokuserad och vill jag göra nått så vill jag också bli ennu duktigare på ridningen. i början var det svårt eftersom jag tappade allt från när jag var liten och red. och nu är jag 13 år och snart 14 och har blivit ennu duktigare i ridning eftersom jag fokuserar och lyssnar nogrant.  

Presentation


Hej. jag bloggar om allt till djur vänner och familj. läs så får ni lära känna mig bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

wälkommen


Ovido - Quiz & Flashcards